Ιστολόγια

  • Αύξηση ορατότητας brand, επιχείρησης, επαγγελματία
  • Ενδυνάμωση της μάρκας
  • Αύξηση επισκεψιμότητας στο εταιρικό website
  • Επέκταση πελατολογίου
  • Διατήρηση πελατών
  • Υποστήριξη και ενημέρωση πελατών
  • Αύξηση της εμπλοκής του καταναλωτή με το προϊόν ή την υπηρεσία
  • Κατανόηση του πελάτη και συμμετοχή στο διάλογο
  • Βελτίωση της γνώσης των επιθυμιών του πελάτη
  • Πληροφορίες για τον ανταγωνισμό
  • Αναγνώριση και ενεργοποίηση των brand advocates και evangelists

 

πηγή: socialmediaplan.gr

Δώδεκα ρητά για το design

Συχνά συναντάμε ρητά που σχετίζονται με το design. Κάποια τα έχουν πει σχεδιαστές, κάποια διάσημοι εκπρόσωποι άλλων χώρων. Εδώ, συγκεντρώσαμε και μεταφράσαμε δώδεκα από αυτά, που θεωρούμε ότι μπορούν να σας εμπνεύσουν ή τουλάχιστον να σας διασκεδάσουν.

 

Το design δεν πρέπει ποτέ να λέει “κοιτάξτε με.” Πρέπει πάντα να λέει “κοιτάξτε εδώ”

David Craib

 

Social Media για Business Marketing;

Για να κατανοήσουμε για ποιο λόγο πρέπει να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις τα social media, πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε τι είναι τα social media.

H κοινωνική πλευρά του ορισμού αναφέρεται στην ενστικτώδη ανάγκη που έχουμε ως άνθρωποι να συνδεόμαστε με άλλους ανθρώπους, να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας, τα αισθήματα μας καθώς και τις ιδέες μας. Η media πλευρά του ορισμού αναφέρεται στο πώς χρησιμοποιούμε τα διάφορα μέσα ή τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε αυτές τις σχέσεις, χτίζοντας παράλληλα εμπιστοσύνη.